07.05.2013

Wyróżnienie

Bardzo dziękuję za wyróżnienia od grosikowe pasje i  latte house.







Właściwie to jestem tutaj od miesiąca i niezmiernie mnie cieszy mimo tak krótkiego stażu.

      Pytania od  grosikowe pasje
1. Kim chciałaś zostać będąc dzieckiem?  -   przedszkolanką i nauczycielem plastyki
    2. Rękodzieło którego nie próbowałaś? - na pewno wiele
    3. Kot czy pies? - nie ma dla mnie różnicy i psy i koty
    4. Nowe czy stare?  - stare ma duszę
5. Skowronek czy sowa? -  sowa
6. Miasto czy wieś?  -   wieś, tu mieszkam całe życie, a miasto mnie przytłacza
7.Relaksuje mnie... - las
8. Najbardziej mnie wkurza ... - ludzka obłuda
9. Życiowe motto - nie czyń drugiemu co tobie nie miłe
    10. Książka do której wracam ... "Oskar i Pani Róża"
    11. Najważniejsza wartość w moim życiu - to życie.
 Pytania od latte house
1. Góry czy morze? góry
2. List w kopercie czy e-mail? - koperta
3. Chata w górach, czy mieszkanie w mieście? - chata
4. Kolory ciepłe, czy zimne? - ciepłe
5. Kawa czy herbata?- czarna herbata
6. Zima czy lato? - lato ale bardziej wiosna
7. Poranek czy wieczór? - poranek
8. Moje marzenie to... -  znów mieć konie.
9. Słodki czy kwaśny? - słodki
10. Gwiazdy filmowe czy na niebie? - na niebie
11. Samochód czy rower? - wolałabym rower ale skazana jestem na samochód.
Od skrytka z decoupage ulubione posty różnych blogów:
  To moje nominacje
 A teraz kilka pyta kieruję do Was:
  1. Kino czy teatr?
  2. Muzyka którą lubisz słuchać?
  3.     Dom czy mieszkanie?
  4.     Słodycze czy owoce?
  5.     Ulubiony film?
  6.     Gdzie wypoczywasz?
  7.     Kolor który lubisz?
  8.     Spacer czy kanapa?
  9.     Gdy wyglądasz przez własne okno to widzisz ...
  10.     Co najbardziej cieszy?
  11.     Szaleństwo czy spokój?


Zasady wyróżnienia są następujące: „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
  
Pozdrawiam Asia.

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyróżnienie, bardzo mi miło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Asia, bardzo dziękuję za wyróżnienie, i już "podaję" je dalej, Naprawdę mnie zaskoczyłaś :o)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za wyróżnienie:) To duża niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje serdecznie za wyróżnienie!!! Zabieram się za odpowiedź i szukam blogów:-) Kasia z Szycie upiększa życie.

    OdpowiedzUsuń
  5. No to koni Ci życzę Kochana (ps. marzenia się spełniają :)

    OdpowiedzUsuń