Kopertowo

Ostatnio wzięło mnie na szycie toreb a od dłuższego czasu chodziły mi po głowie kopertówki.
Kilka tygodni temu kupiłam materiał sztywnik, bo uważałam, że kopertówka ma byś sztywniejsza. Wzięłam dwa rodzaje jeden z klejem a drugi bez, aby wypróbować, z którym lepiej się będzie współpracować.
Przy efekcie końcowym nie widać wielkiej różnicy, ale jednak przy zaprasowaniu materiału do sztywnika z klejem w stanie rozłożonym po złożeniu pojawiły się fałdy i z trudnością się rozprasowały.
  To jest pierwsza. Uszyłam ze sztruksu w kolorze granatowym.


 


 A na koniec zdjęcia Bajduśków. Urosły i już przejawiają cechy nadpobudliwości ruchowej po mamusi.
Słodziaczki, Pysiaczki, Głodomorki.



Pozdrawiam Asia.

Komentarze

  1. Pięknie wszystko zgrałaś i biżuterię i ubiór. A słodziaki cudne.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz