31.08.2013

Szydełkowe

Różnokolorowe, szydełkowe podusie.


 

 
 

Do szydełkowych powłoczek uszyłam poduszeczki z białej bawełny i wypełniłam sztucznym puchem, który też jest dobry do wypełniania maskotek (można go również prać).

Jak go kupowałam na ryneczku to wynikneła śmieszna historia. Prosząc  sprzedającego Pana o wypełniacz do poduszek, jedna Pani stała obok i chowała resztę pieniędzy z zakupów za pościel do portfela i usłyszała pytanie
- ile?
 a ja odpowiedziałam - kilogram.
Pani aż głową poruszyła, zrobiła duże oczy i zapytała co tu sprzedają na kilogramy? Zdziwienie, bo przecież jest to stoisko z pościelą a nie na przykład z owocami.

 
 
Schemat z "100 piastrelle all' uncinetto"
 
Pozdrawiam Asia.
 


4 komentarze:

  1. Fajnie te poduszki wyglądają na fotelu. Uwydatniły jego piękno. Naprawdę bardzo mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, ostatnio też chodzi mi po głowie taki pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się "strzępiastość" wzoru :)

    OdpowiedzUsuń