14.09.2013

Kapa cz. 3

Na spodzie ułożyłam duży kawałek bawełnianego materiału , następnie wypełniacz o grubości 1cm i szytą ze skrawków wierzchnią warstwę. Warstwa i wypełniacz wycięłam trochę większe aby przy przeszywaniu coś się nie po przesuwało i na koniec nie okazało się że jednego boku jest za mało.
 
 
Szczepiłam wszystkie warstwy agrafkami, dużo lepiej sprawdzają się niż szpilki (nie przesuwają się materiały).
 

Przeszywanie zaczęłam od środkowego rzędu ściegiem zygzakowym i użyłam stopki do pikowania. Aby lepiej się szyło prawą stronę zwinęłam i przypięłam agrafkami.





A szycia przede mną jeszcze dużo.


Pozdrawiam Asia.

6 komentarzy:

  1. Szycia sporo, ale jaki efekt będzie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny wierzch, czekam na dalsze rezultaty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ! Zawsze chciałam coś takiego uszyć ;)
    Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie, ale mnie już ciarki przeszły jak sobie pomyślę że zaplanowane mam szycie kapy, a po jednej długo dochodziłam do równowagi :)

    OdpowiedzUsuń