wtorek, 25 lutego 2014

71. kapa dla dziewczynki i girlanda

Kapa na wersalkę do pokoju małej dziewczynki ze śpiącym kotkiem oraz girlanda.

 
 

 


 
Uszyłam ją z zasłon, które zostały kupione w SH. Były one razem z bawełnianą podszewką więc na początek ją odprułam, do wierzchniego materiały przyprasowałam flizelinę z klejem na lewej stronie, by materiał się nie rozchodził przy szyciu i dodatkowo wzmocnić kapę.

Kotka narysowałam na grubym materiale z zasłon i podłożyłam owatę by był mięciutki i przyszyłam maszynowo do górnego materiału. Baloniki wycięłam z resztek materiałów jakie miałam w domu i szyłam tym samym ściegiem co kotka, a z bawełnianej tasiemki zrobiłam kokardki i przyszywałam ręcznie.
Docięłam tej samej wielkości tą odprutą podszewkę i zeszyłam ze sobą podwijając. Aby kapa była naciągnięte na kanapę złożyłam odpowiednio rogi i przeszyłam a na rogach wszyłam gumkę.

 
Kapa pasuje na wersalkę o wymiarach 120 /205 cm.

Dodatkowo na zamówienie szyłam girlandę z kolorowych resztek materiałów.
Długość 280cm. a wysokość jednego trójkąta ok 30 cm.

 
 

 

 
Niestety zdjęcia robiłam na łóżku, nie przedstawiają całej okazałości kapy i girlandy, ale mam nadzieją, że zostaną one z fotografowana już w pokoiku Małej Dziewczynki. Jak tylko dotrą to umieszczę na blogu.

Pozdrawiam Asia.

9 komentarzy:

  1. Piękna kapa. Musiała wymagać sporo pracy. Bardzo mi się podoba. Podziwiam tych którzy potrafią szyć i dzięki temu tworzyć takie cuda :) Ja niestety w tej kwestii jestem kiepska.
    Dołączam do obserwatorów. Pozdrawiam. I czekam na kolejne "igielne wpisy".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dużo pracy, a myślenia jeszcze więcej, o złamanych igłach i zerwanych niciach nie wspomnę ;)

      Usuń
  2. Wyszło Ci wspaniale. Bardzo delikatne i romantyczne te aplikacje. Szczególnie podoba mi się kot :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace :) myślę, ze dzięki nim pokój dziewczynki zyska na wyglądzie :) Kot świetny - uwielbiam koty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna jest i tak delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny pomysł... i piękne wykonanie :) Podziwiam takie osoby jak Ty

    OdpowiedzUsuń