29.08.2014

115. jak szyłam komin

Chłodne dni się zbliżają więc uszyłam komin. 

Materiały:


tkanina 
nożyczki
miarka centymetrowa
nici
igła
szpilki
maszyna do szycia
stopka do szycia ściegiem overlockowym.

1. Do uszycia komina wykorzystałam materiał dzianinowy w kolorze melanżowego beżu. Odmierzyłam 70 cm tkaniny, która miała szerokość 150 cm i odcięłam.



2. Złożyłam na pół prawą do prawej, łącząc dwa dłuższe boki ze sobą, szczepiłam szpilkami (można również fastrygować).



3. Przeszyłam na maszynie ściegiem overlockowym przy użyciu stopki maszynowej do tego ściegu.



4.  Przewróciłam na prawą  stronę.



5. Otwory tuby połączyłam ze sobą ( pamiętając o tym, żeby szwy był równo ułożone) i przeszyłam również ściegiem overlockowym dotąd dokąd dałam radę.



4. Otwór, który nie udało się zeszyć na maszynie zeszyłam ręcznie ściegiem krytym.



5. Rozprasowałam szwy.



Gotowe.


Tkanina po jednej stronie jest gładka a po drugiej prążkowana.
Więc uszyłam dwa, bo nie mogłam się zdecydować.


A gdy zrobi się bardzo zimno można założyć dwa razem.


Pozdrawiam Asia.

6 komentarzy:

  1. Fajny, akurat na nadchodząca jesień :).

    OdpowiedzUsuń
  2. I gładka i prążkowana wersja mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie wiedziałabym,którą stronę wybrać. Fajny tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow cudowny komin, kominy ;-). Tutorial super :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń