104. maxi spódnica

Tą spódnice uszyłam przerabiając sukienkę ciążową, którą kupiłam w SH za złotówkę.
Materiał to cienka bawełna we wzór plecionych kółeczek





Wycięłam kształt spódnicy wykorzystując element dekoracyjny sukienki, z którego powstał pasek, natomiast z rękawów wycięłam kieszenie i wszyłam po bokach a z jednej strony kryty suwak. Zeszyłam boki, trochę skróciłam dół i podwinęłam.



Koszt spódnicy wyniósł:
sukienka - 1zł (SH)
suwak - 0,50 zł (SH)
i jeszcze trochę czasu i pracy.


Pozdrawiam Asia.

Komentarze

  1. super, jestem na etapie maxi długości i ta jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł, fantastyczna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna przeróbka :) Bardzo podobają mi się te drobne kółeczka na tkaninie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach wzór trochę wygląda jak ziarna kawy :O)

      Usuń
  4. ślicznie wyszła Ci ta spódnica :) piękny materiał. Bardzo ciekawie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super przeróbka !!! Fajny pomysł z kieszeniami!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz