28.10.2014

128. kolejna rzecz z jeansu

Jeansowe skrawki ze starych i używanych ubrań dają wiele możliwości i inspiracji. Zbieram i kupuję, tnę i zaszywam w różne mozaiki i układanki a potem szyję rożne rzecz. Tym razem powstało etui do mojego laptopa.


Zewnętrzna strona to jeans z odzysku, który przepikowałam z wypełnieniem (owata do patchworków). Dzięki czemu powstała zupełnie inna faktura i wzmocniony materiał.



W środek wszyłam bawełnianą tkaninę, której kawałek został mi ze zwężenia poszwy kołdry. Uszyłam dużą kieszeń na zasilacz, którą również pikowałam z wypełniaczem a to dlatego żeby chroniła przed zarysowaniem i zniszczeniem.


Zapięcie to rzep Nolle,o którym pisałam tutaj.


Pozdrawiam Asia.


8 komentarzy:

  1. Kiedy patrzę na Twoje dżinsowe twory, to aż sama mam ochotę coś podobnego stworzyć :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Recykling pełną parą:) Etui wyszło świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda, no i jeans pasuje wszystkim i do wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tyle resztek wyrzuciłam. Dobrze, że pokazujesz takie dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda, i mam takiego samego lapka:-) tylko mój niestety zaliczył bliskie spotkanie z podłogą i powoli się rozpada...

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam taki recykling :) Etui wyszło świetnie !

    OdpowiedzUsuń