12.11.2014

129. rękawice

Czasem i ze starego, sfilcowanego swetra można zrobić przydatną rzecz. Chłodne dni idą wielkimi krokami więc kupiłam ten sweterek za grosze z myślą, że zrobię z niego rękawiczki.
Do ich uszycia wykorzystałam wzór z książki "Tiltas julehus" Tone Finnanger

Ułożyłam schemat na swetrze. Wycięłam z zapasem na szwy.


Złożyłam spodnią część rękawicy ( B i C)


i przeszyłam na maszynie ściegiem owerlokowym.


Złożyłam prawą stroną do prawej przednią i tylną część  (A i B+C) i przeszyłam na maszynie.


Dodatkowo wszyłam od wewnętrznej strony rękawiczki wąską gumkę na wysokości nadgarstków by nie spadały z rąk.

Oto efekt końcowy.




Pozdrawiam Asia.

7 komentarzy:

  1. rewelacja. super tutek :-). Aż spróbuję (jak tylko znajdę chwilę ) uszyć sobie takie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł, bardzo oryginalnie wyszły :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, cieplutkie, juz niedługo się będą niezbędne.

    OdpowiedzUsuń