02.11.2015

185. cerowane jeansy

Stare jeansy, za długo zalegały w szafie więc postanowiłam je przerobić.








 Ostatnio lubię sobie po szyć ręcznie. Najpierw prułam dziury a potem cerowałam, można powiedzieć głupiego robota.
Kilku godzinne pranie i leżakowanie w wybielaczu zmieniło kolor prawie do białego.
Do takiej przeróbki zmusiły mnie plamki na tylnej stronie jednej nogawki, które niestety nie dało rady wybarwić. Początkowo myślę sobie obetnę nogawki i będą spodenki. Ale to nie ta pora roku, więc przyszedł mi do głowy taki pomysł jak je zakamuflować.



Pozdrawiam Asia.

3 komentarze:

  1. Powiem Ci, że wyszło naprawdę super i sama chętnie bym się tak ,,pobawiła" ze spodniami. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i nawet uważam że po metamorfozie wyglądają lepiej niż przed ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywa kreatywne podejście do tematu :)

    OdpowiedzUsuń