28.02.2016

211. ze starego swetra i płaszcz w kratę

Ze starego swetra, którego nikt nie chciał kupić w Sh uszyłam czapkę i getry do trzewików.
Koszt to kilkadziesiąt groszy i jeden wieczór pracy.







W stylizacji czapka i getry w zestawieniu z wełnianym płaszczem, który kupiłam w zeszłym roku w Lumpeksie za 5 zł.
Również go przerobiłam - był bardzo szeroki w ramionach i miał za krótkie rękawy - więc wszyłam reglanowe rękawy na wysokości ramion a przedłużyłam je wszywając z dzianiny długie mankiety.
Torebka ze skóry też z Sh.









A tak sweter wyglądał tak.
Getry są z rękawów a czapka z pleców.

Pozdrawiam Asia.



4 komentarze:

  1. Wyszło ciepło, miło i stylowo :-) Cudotwórczyni z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny ten płaszcz i naliczyłam już cztery futra :-). To ostatnie podobne do mojej Claire!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na przeróbkę starego swetra, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem w połowie czytania Twojego bloga. Przyznam, że jest inspirujący :-) masz głowę świetnych pomysłów i mega talent, pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń