21.03.2016

215. bluza

Kiedy wchodzę do Lumpeksu zawsze kieruję się w stronę działu męskiego, głównie z trzech powodów.
Pierwszy - na koszulkach nie ma "słodkich" obrazków.
Drugi - męskie rzeczy są większe i łatwiej z nich coś wykroić.
I trzeci - nie ma w nim tłumów jak w dziale damskim.

A oto męska bluza z naprasowaną Myszką Miki.
Na początek odcięłam wszystkie ściągacze.
Odcięłam kilka centymetrów zwężając rękawy i boki. Potem przeszyłam ściegiem owerlokowym za maszynie.
Na rękawach i dole bluzy przyszyłam te same ściągacze.
Przy dekolcie tylko podwinęłam i przeszyłam prostym ściegiem.
A metkę przyszyłam przy ściągaczu.







Przed.



Pozdrawiam Asia.

5 komentarzy:

  1. Warto było ocalić taką Mickey Mouse :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta bluza. Że też wszyscy umieją coś wyszukać dla siebie, wszyscy oprócz mnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta bluza. Że też wszyscy umieją coś wyszukać dla siebie, wszyscy oprócz mnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna przemiana. Wystarczyło kilka cięć i szwów, a bluza wygląda zupełnie inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  5. la quisiera tener en pinterest/gracias

    OdpowiedzUsuń