24.04.2016

223. torba czerwono - granatowa

Dawno nie szyłam sobie torby. Co prawda nie miałam jej w planach szyć ale zainspirował mnie materiał dekoracyjny w kolorze pięknej ciemnej czerwieni. Jest dość cienki i nie jest sztywny więc ładnie się układa. W dotyku jest delikatny i miły jak welur czy aksamit. Żeby nie była nudna dobrałam wełnianą tkaninę w bardzo ciemnym granacie. W środek wszyłam jasno - beżowy materiał. Staram się zawsze wszywać jasne tkaniny a to dlatego, że w trakcie użytkowania w torbie jest jaśniej i łatwiej jest szukać. 







Pozdrawiam Asia.

3 komentarze:

  1. Bardzo ładna i niebanalna!
    Ja mam kilka wykrojów i stertę materiałów na torby, ale chcę kupić nową maszynę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też podoba mi się Twoja torba, taka duża - widać, że pakowna. Super jest! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszła szykowna w swej prostocie:) I będzie pasowała do wielu strojów.

    OdpowiedzUsuń