06.11.2016

241. czarny płaszcz

Jest taki Sh, w którym można kupić ciuchy za 3 potem za 2 a na koniec tygodnia za 1zł. 
Latem czasem dobrze poszperać w rzeczach na zimowe dni. Między żakietami i kurtkami wisiał piękny czarny i długi płaszcz. Na mnie może ciut za duży ale ja takie lubię. Cena tego dnia 3zł. Pomyślałam trochę za długi, bo to w takim to tylko na pieszo do kościoła. I jeszcze zarobiona jestem przeróbkami. Ale kiedy będzie za zeta i to go kupię. Taki znak, że może warto. Wchodzę po kilku dniach a on wciąż wisi - biorę - niech czeka na swój czas.
Tylko go skróciłam - tak pod kolano, podwinęłam i przeprasowałam. 
Idealny czarny płaszcz na taką jak teraz porę roku.









Pozdrawiam Asia.

3 komentarze:

  1. No rewelacja.dobrze,że został za 1 zł.Ty to masz skarbincę pod nosem ;) Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. niby mała zmiana - skrócenie, a efekt sprawia że oczy otwierają się szerzej ;) super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny! Bardzo dobrze, że go kupiłaś :D Grzechem było nie skorzystać :D

    OdpowiedzUsuń