05.07.2017

261. spodnie w polne kwiaty

Oryginalne spodnie Levi's kupione w Sh za 2 zł. Są trochę za duże i mają za krótkie nogawki ale mi zupełnie nie przeszkadza, bo takich właśnie szukałam.
Na początek wyprułam podwinięcie nogawek i zwęziłam je po bokach.
Zrobiłam kilka poprzecieranych dziur i zwykłymi nićmi do szycia maszynowego wyhaftowałam na jednym boku polne kwiatki. A to dlatego żeby motyw wyszedł delikatny.


I prezentują się tak.
Idealne spodnie na lato choć może nie na upalne.
















Tak prezentowały się wcześniej.



Pozdrawiam Asia.



4 komentarze:

  1. Rewelacja!!!! Są genialne,zmiany wyszły im na dobre i leżą na Tobie świetnie.wersja z podwiniętymi nogawkami do mnie przemawia i ten cudny haft...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za przecieranymi jeansami, ale haftowane kwiateczki są przeurocze. Bardzo udana przemiana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten haft jest obłędny <3 na dżinsie wygląda zjawiskowo ogólnie świetna przeróbka :)

    OdpowiedzUsuń