15.10.2017

265. w kratę

Sukienkę kupiłam w Sh za 1 zł. Wzięłam ją dla kratki i przerobiłam ją na spódnicę.










Torebkę również kupiłam w Lumpeksie za 2 zł.



Odprułam szlufki.



 Górną część odcięłam 3 cm od pasa czyli nad plisowaną spódnicą.




 Odcięłam część suwaka i wyprułam go do linii pasa.




 Obszyłam odciętą część owerlokiem.




 Przeszyłam na maszynie razem z podwinięciem.




 Na koniec podwinęłam pod spód i przyszyłam ręcznie do podszewki.



Oto gotowa spódnica w granatowo - czarną
kratę.





Pozdrawiam Asia.

7 komentarzy:

  1. Ale ekstra!!! Zazdroszczę takich zdolności :)) Spódnica jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh jest urocza, takie cuda warto kupować w sh za grosze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna przeróbka! Bardzo mi się podoba, wprawna ręka w gotowości ... każdą zwykłą rzecz zamieni w cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna! Niby tylko odcięta od sukienki, ale prezentuje się o niebo lepiej w takiej wersji.Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć,
    Świetna przeróbka. Sukienka była mdła, za to spódnica jest niesamowicie żywa, mimo stonowanego koloru. Jest bardzo fajna :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że robisz taki mini kurs bo wszystko wiadomo:) Podoba mi się przeróbka zresztą sama też się w to bawię:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Krata rządzi. Świetna metamorfoza.

    OdpowiedzUsuń